Ares, Luns 23 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

Portos resalta que la nave de pescadores de Ares tiene luz desde su puesta en marcha
16 Marzo 2010 06:38
El organismo autonómico Portos de Galicia contestó ayer a las críticas vertidas el fin de semana por el alcalde de Ares, Julio Iglesias, y la diputada autonómica del PSOE Beatriz Sestayo por la paralización del uso de la nueva nave para la cofradía de la villa.
Desde el Gobierno gallego se resaltó que la dependencia «sempre contou coa conexión eléctrica necesaria para o desenvolvemento da súa actividade desde a súa posta en marcha, coa excepción da acometida deseñada para as cámaras de conxelado dadas as súas características particulares de potencia». Señalan que «con esta excepción, os traballos na nave están a realizarse normalmente desde o primeiro momento da súa posta en funcionamento».
Portos de Galicia añadió también que en los próximos días «será outorgada oficialmente a concesión administrativa á Confraría de Pescadores de Ares polo que a partires dese momento será cando o combramento das taxas se faga efectivo».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
16-03-2010