Ares, Domingo 31 de Maio de 2020

añomesMaio

O custe da política nos concellos da comarca, en cifras
24 Maio 2010 12:48
A medida do Goberno Central de baixar un 5% o salario dos funcionarios afecta de cheo ás arcas dos concellos. Ademais do persoal fixo, os políticos locais ofrecen distintas visións sobre como se debe aplicar a nivel das corporacións. As diferentes agrupacións dos consistorios de Ferrolterra, Eume e Ortegal teñen posturas moi variopintas sobre a aplicación da medida plantexada polo equipo de José Luis Rodríguez Zapatero. Algún dos dezaoito concellos da comarca conxelou os soldos dos políticos hai algúns anos mentres que outros esperaron á chegada da crise para reducilos nun 3%. A unificación dos salarios entre políticos e persoal funcionario é unha medida que non tódalas formacións con representación na comarca -PSOE, PP, BNG e TEGA- ven cos memos ollos. ¿Mediranse os políticos locais polo raseiro dos funcionarios? Os salarios que o colectivo ten na comarca apróbanse anualmente cos orzamentos municipais, nas sesións plenarias. Trátase de salarios que son públicos -poden consultarse no Boletín Oficial da Provincia- pero, na maioría dos casos, descoñecidos para a gran maioría dos contribuíntes. As asignacións establécense, polo momento, atendendo ás contas xerais, pero en ningún caso están reguladas por lei, como defenden algúns políticos. As dedicacións -parciais ou non- tampouco se establecen atendendo a baremos oficiais, polo que “cada maestrillo” aplica o seu “librillo”.

23-05-2010