Ares, Luns 25 de Maio de 2020

LETRAS GALEGAS 2020

A AVV Chanteiro critica que a Xunta retrasase a reunión do saneamento
23 xuño 2010 12:08
A entidade veciñal de Chanteiro manifestou publicamente a súa preocupación tras coñecer o retraso da reunión prevista para onte entre o conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández, e o alcalde da vila, Julio Iglesias, para abordar o asunto do servizo de abastecemento a Chanteiro, Lubre e Cervás.
O colectivo indica que foi a Xunta a que fixou a reunión e critica que agora alegue “problemas de axenda” de Hernández para retrasala ata o día 24.
A AVV confía en que este feito non sexa “unha manobra de dilación” para o inicio dunhas obras que se preveía en xaneiro de 2011. Así mesmo, a entidade lembra a importancia da execución das mesmas para que máis de 500 familias de Chanteiro, Cervás e Lubre e mesmo unha parte do núcleo urbano de Ares, dispoñan deste servizo imprescindible.
O colectivo asegura que unha mostra da importancia de dispor dese servizo de abastecemento canto antes é o verquido do que semella ser gasóil, afirman, nunha das dúas únicas fontes públicas de auga potable das que dispón Chanteiro. Desde a AVV apuntan que “con case total seguridade”, o verquido provén duns depósitos utilizados por unha das subcontratas da obra, CRC, localizado nas proximidades de dita fonte. Os veciños aseguran que o incidente supoñen que non foi intencionado e indican que se puxo en coñecemento do consistorio para que estuden as consecuencias e nivel de contaminación da fonte –actualmente un cartel xa advirte de que a auga non é potable–. A AVV lembra que os veciños de Chanteiro obteñen a súa auga potable desas fontes ou pozos individuais, polo que a entidade insta á Consellería de Medio Ambiente e a Augas de Galicia a que establezan as medidas necesarias para que a situación non se repita. A AVV anunciou que solicitará unha entrevista con persoal de Medio Ambiente e Augas de Galicia para plantexar as súas demandas.

Noticia de Diario de Ferrol
18-6-2010