Ares, Luns 25 de Maio de 2020

añomesMaio

LETRAS GALEGAS 2020

A AVV Chanteiro insta ao Concello a esixir á Xunta o saneamento de varios lugares do municipio
23 xuño 2010 12:17
A Asociación de Veciños de Chanteiro anunciou que as posibles medidas a adoitar en protesta pola decisión da Xunta de non realizar as obras de abastecemento a Cervás, manteranse en suspenso ata coñecer o resultado da reunión que o día 17 terán o alcalde, Julio Iglesias, e o conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández.
O colectivo veciñal esixe ao Concello que defenda o proxecto de abastecemento para Cervás, do que tamén se beneficiarían Lubre, Ares e Chanteiro cando comece a funcionar a EDAR, e tamén esixirá que consiga un compromiso firme da Xunta para realizar as obras, con asignación orzamentaria e os prazos de execución inicialmente previstos para 2011. No caso de non acadar este compromiso, os veciños solicitarán ao Concello de Ares que leve a cabo as accións pertinentes para paralizar de forma inmediata os traballos da EDAR.
A AVV de Chanteiro pide a Iglesias que informe persoalmente do resultado da reunión do día 17 “á maior brevidade posible”.

Noticia de Diario de Ferrol
15-6-2010