Ares, Luns 23 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

Ares recupera a tradición de decorar con flores os seus balcóns
26 xullo 2010 09:56
A veciña de Ares Carmen Seijas García, residente na rúa Anxos, 99, foi a gañadora do primeiro Certame de Decoración Floral de Balcóns promovido polo Concello e consistente en 500 euros. Os 300 euros do segundo premio foron para Mª Carmen Justo García, residente no número 111 da rúa María; e o terceiro, 200 euros, para Fermín López Requeijo, da rúa Real número 20. Alianza Aresana acolleu onte pola mañá a entrega de premios, que estivo presidida polo alcalde, Julio Iglesias.
O rexedor explicou que o obxectivo do concurso, tódolos participantes recibiron un diploma, non era outro que “recuperar esta vella tradición que antes existía de maneira espontánea” na práctica totalidade dos balcóns aresáns, fundamentalmente con hortensias. Na liña de retomar este costume, que embelecía a vila e incluso daba ás rúas os olores característicos das flores, o Concello organizou este concurso co gallo de fomentar o adorno dos balcóns.
Asi mesmo, Iglesias informou que no eido dos obradoiros de emprego, do que Ares puido disfrutar ata decembro do ano pasado e que dende entón ata o de agora non foi aceptado pola Xunta, o goberno local ten un proxecto para habilitar un invernadoiro de flores. Deste xeito, se facilitarían de balde aos veciños que o desexen para decorar balcóns, así como para adornar as zonas verdes municipais.
Precisamente, a recuperación e mantemento das zonas verdes é unha das máximas do executivo que dirixe Julio Iglesias, e ao respecto citou a recuperación nestes tres anos de mandado dos xardíns de Santa Catalina, o coidado do parque Rosalía de Castro e recuperación de A Xunqueira. Finalmente, o alcalde agradeceu o labor do xurado, composto polas presidentas das dúas asociacións de amas de casa do municipio e dous técnicos de xardiñería que traballan para o Concello.

26-07-2010