Ares, Luns 23 de Setembro de 2019

VeraneAres 2019

O bo tempo impulsa a Festa da Xiba de Ares pola que pasan 1.500 persoas
26 xullo 2011 14:33
A terceira edición da Festa da Xiba de Ares superou unhas expectativas que tiñan que ser modestas polo tempo que está a haber este mes de xullo en Galicia. Sen embargo, foi precisamente o tempo anticiclónico do día de onte que animou aos visitantes a asistir ao parque Rosalía de Castro durante a xornada de onte, onde se repartiron máis de 1.200 racións de xiba, cunha visita estimada de case 1.500 persoas. A cita gastronómica organizada polo Concello e a Asociación de Empresarios de Ares (Asemares) superou o éxito de vendas e asistencia do pasado ano.

Comida e música > A xornada adicada á xiba comezou ás 13.30 horas e se prolongou ata as sete da tarde. Nese tempo máis de 1.200 persoas mercaron os vales polos que accedían a unha tarrina de barro con xiba guisada, pan e bebida. Todo isto a un prezo de nove euros. Ademais, a organziación vendeu, a un prezo de dous euros, panos de festa para vestir no parque Rosalía. O elemnto musical foi obra da Banda de Gaitas de Ares. Así, os organizadores manifestaron a súa satisfacción polo resultado da festa e o éxito de público, que foi superior ao das dúas anteriores edicións da cita culinaria.
Pero a xornada festiva continuou onte en Ares despois da festa gastronómica. Así, na praza da Igrexa houbo un dobre concerto musical nocturno coa participación do grupo de rock Mítico Barón e a posterior de La Banda del Camión, dentro do programa municipal das festas de verán.

24-07-2011