Ares, Luns 18 de Novembro de 2019

añomesNovembro

Enrique Ramil grava en santa Catalina o vídeo de "Juguetes rotos"
29 Setembro 2011 11:10
O artista aresán Enrique Ramil presentou onte no seu concello natal, acompañado polo alcalde, Julio Iglesias, o videoclip do que será o primeiro “single” do seu novo disco. O cantante está estes días a gravalo no mosteiro de Santa Catalina, coa participación de compañeiros seus no programa televisivo “Operación Triunfo”, como Jefferson, ou da gañadora da segunda edición, Ainhoa. Tamén conta co apoio de actores de musicais como David Moreno e Ricardo Nkofi.

Para o disco novo, Ramil conta con moitas outras colaboracións, preto de 25 voces de “gente que me he ido encontrando a lo largo de toda mi carrera y con la que tengo una relación especial”.
O traballo grávase integramente en Ares, onde o artista reside na actualidade e onde dispón do seu propio estudo. Despois remasterizarase en Londres e, á volta, presentará o “single” e o disco na casa, para que os seus veciños, “que se están volcando”, sexan os primeiros en escoitalo.
Ramil afirmou que tivo que marchar de Ares para abrirse camiño na música pero que agora pode vivir no lugar no que se sente máis feliz e máis cómodo e, desde aquí, realizar as viaxes que demanda a súa carreira, chea de actividade desde que se fixo famoso en todo o país pola súa presenza nun concurso televisivo. “En toda batalla hay un descanso que es el descanso del guerrero”, asegurou onte na rolda de prensa.
Ramil e os seus compañeiros firmaron no Libro de Ouro do Concello de Ares e recibiron como agasallo un libro con acuarelas da localidade. O alcalde, Julio Iglesias, amosouse moi satisfeito de recibir a este grupo de artistas e manifestou que “nuestros orgullos aresanos siempre tendrán el apoyo del pueblo y de sus representantes”. Referiuse ademais ó bo momento que vive o municipio con artistas e deportistas que despuntan incluso a nivel internacional.

29-09-2011