Ares, Luns 23 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

“A visitadora de prisións” comeza a súa rodaxe en localizacións de Ferrolterra
14 Febreiro 2012 11:01
Ferrol e comarca volven converterse en plató de rodaxe dunha importante produción cinematográfica española, neste caso un traballo de recreación histórica ambientado no século XIX. Así, onte comezou a rodarse no mosteiro de Santa Catalina, no Concello de Ares, a produción “A visitadora de prisións”, con dúas das actrices principais da longametraxe, a popular actriz Blanca Portillo, que interpreta o papel da protagonista, Concepción Arenal (Ferrol,1820 -Vigo, 1893), e a ferrolá Mabel Rivera, que fai o propio co personaxe de Juana de Vega. Hoxe a gravación de “A visitadora de prisións” prosegue no castelo de San Felipe e a praia de Doniños no Concello de Ferrol, e nos próximos días estará nas Fragas do Eume, na Capela, e no Concello de Cabanas.
Protagonizada por Blanca Portillo e dirixida por Laura Mañá, trátase dunha película para a televisión que conta coa produción de Zenit TV e Distinto Films, a cargo de Miriam Porté e Zaza Ceballos, en coprodución con Televisión de Galicia, Televisió de Catalunya e Televisión Española. O proxecto tamén recibiu o apoio do Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), da Consellería de Cultura e Secretaría de Igualdade da Xunta de Galicia, do ICIC e do Instituto de la Mujer.

Amplo elenco > En canto ao reparto, ademais da ferrolá Mabel Rivera, acompaña a Blanca Portillo nos papeis principais Pere Arquillué, que encarna a Garrido, o alcaide da prisión. Con eles participa tamén unha ampla nómina de actores galegos e de fóra como Xosé Barato, Luísa Merelas, Isabel Naveira, Paula Carballeira, Patricia Vázquez, Dani Lago, Anna Casas, Diana Gómez, Óscar Rabadán, Candela Fernández, Fermí Reixach e Juanma Lara, entre outros actores e actrices.
Así mesmo, o elenco está apoiado pola participación de máis dun cento de figurantes procedentes na súa meirande parte da comarca de Ferrolterra, que recrearán o ambiente decimonónico no que se desenvolve esta histórica narración carcelaria. Tras dúas semanas de rodaxe en Barcelona, o equipo de “A visitadora de prisións” seguirá o seu traballo en Galicia durante tres semanas máis ata rematar a filmación.
A película está ambientada a mediados do século XIX e recrea a época na que a avogada e escritora ferrolá traballou como visitadora de cárceres na prisión de mulleres da Coruña, o que daría como froito algunhas das súas obras clave que habían servir de base para a reforma do sistema penal imperante en España.

14-02-2012