Ares, Domingo 31 de Maio de 2020

añomesMaio

De aresanos a comerciantes para desfacerse do que non se usa
09 xullo 2012 10:22

Desfacerse do que non se usa, máxime en tempos de crises, é unha orixinal e útil idea, que os veciños de Ares materializaron onte a través da organización do segundo Anciño veciñal do municipio. Ao longo do paseo marítimo da localidade ou tamén chamada avenida Saavedra Meneses, e a pesar de que o tempo non acompañou no arranque da cita, particulares e asociacións sen ánimo de lucro puxeron á venda unha gran variedade de artigos, desde libros, roupa, artigos de decoración ou artesanía ata películas ou obxectos de coleccionismo e incluso comida caseira.

O anciño abriu as súas portas ao redor das nove da mañá, aínda que o mal tempo retardou o arranque. Foron os propios veciños os que montaron en torno ao medio centenar de casetas que, ao longo do día, recibiron a visita de numerosas persoas que aproveitaron a xornada de domingo, na que pola tarde xa luciu o sol, para adquirir algunha ganga.

Libre de taxas

A iniciativa, totalmente gratuíta para os participantes, xa foi un éxito na primeira edición, e por iso os organizadores decidiron repetir e incluso mellorar o anciño, contando co respaldo do Concello, que permitiu que fose un mercadillo libre de taxas. «O rastrillo é unha oportunidade para poñer á venta aquelas cousas que xa non se necesiten e que poden ser interesantes para outros, así como supón unha oportunidade, no caso das asociacións, para acadar cartos para financiar as súas actividades e para darse a coñecer», sinalaron os veciños que impulsaron a iniciativa.

Os anciños veciñais son moi habituais noutros países de Europa e en América, nos que con frecuencia os habitantes dun barrio ou zona residencial converten os seus xardíns en improvisados postos de venda daqueles artigos que xa non usan, pero que poden ser útiles para outras familiaS.

LA VOZ DE GALICIA, 9 DE XULLO DE 2012