Ares, Martes 24 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

A novela gráfica “Cartas de inverno”, do aresán Antonio Seijas, opta ós premios dos editores galegos
22 Febreiro 2013 09:33
O debuxante aresán Antonio Seijas é finalista dos premios da Asociación Galega de Editores (AGE) en varias categorías. Faino con “Cartas de inverno”, a novela gráfica publicada por Xerais na que traslada á banda deseñada a obra homónima que publicou Agustín Fernández Paz en 1995. O libro compite por gañar o Premio Isaac Díaz Pardo ó mellor libro ilustrado do ano 2012 e tamén no Premio Neira Vilas ó mellor libro de literatura infantil e xuvenil.

O alcalde de Ares, Julio Iglesias, e o concelleiro de Cultura, Eugenio Fernández Lago, felicitan publicamente ó seu veciño nun comunicado de prensa e expresan o seu desexo de que consiga os galardóns.

Non é a de Seixas, porén, a única presenza de Ferrolterra nos recoñecementos dos editores. O ferrolán Mario Regueira tamén é finalista do Premio Ánxel Casal ó libro de poesía ou teatro, pola súa obra “O silencio”, tamén de Xerais.

E o debuxante Calros Silvar foi seleccionado polo libro ilustrado “O carballo”, editado por Baía, ata en tres categorías diferentes. Pode gañar o Premio Ánxel Casal ó libro de non ficción, o Premio Isaac Díaz Pardo ó libro ilustrado e tamén o Premio Xosefa Iglesias Villaverde ó mellor libro educativo dos que se publicaron o ano pasado.

cerimonia

A cerimonia de fallo e de entrega dos premios dos editores galegos celebrarase o venres 15 de marzo no restaurante Mar de Vigo. Será a súa sétima edición. Son galardóns honoríficos, sen recompensa económica, que queren distinguir a excelencia do traballo editorial e que propoñen e votan os membros da AGE.

22-02-2013