Ares, Martes 24 de Setembro de 2019

VeraneAres 2019

A localidade mariñeira de Redes recupera mañá a súa tradicional Festa da Cabria
19 xullo 2013 08:52
En lembranza do traballo mariñeiro do que naceu a pobo de Redes, a Agrupación Instrutiva de Caamouco celebra un ano máis a Festa da Cabria. Mañá, a partir do mediodía, faranse varias demostracións tradicionais no Porto. Un xeito de achegar a tódolos veciños, especialmente aos máis novos, as actividades que antano centraban a vida da vila e que co paso do tempo foron desaparecendo.
As redes volverán secar ao sol na cabria e as buguinas volverán guiar aos mariñeiros pola ría. A partir das 12.00 os máis pequenos coñecerán como se secaban as redes na cabria. Ásí, ás 13.00 horas a agrupación homenaxeará a un veciño da parroquia, neste caso a Luis da Silva, pola súa adicación a Caamouco na AVV, como concelleiro e polo seu traballo de pintor. A partir das 13.30 horas un grupo de veciños paseará as redes polo centro do pobo ata embarcar, facer unha exhibición de remo local e colocar as artes na gran cabria de madeira que preside o peirao local.
A intensa xornada complétase a partir das 19.30 horas no local da Tenencia, coa tradicional sardiñada popular.

DIARIO DE FERROL, 19 DE XULLO DE 2013