Ares, Luns 18 de Novembro de 2019

añomesNovembro

Os vikingos de Limodre preparan un multitudinario asalto a Redes
30 xullo 2008 10:37
Empezou como unha broma ideada nun bar pero a invasión marítima de Redes vai xa pola súa terceira edición e o grupiño festeiro de 2006 converterase este ano en medio milleiro de persoas ó asalto por terra e auga. Non se sabe a quen secuestrarán este ano. Avisan: pode ser calquera.

Dentro de décadas, cando o asalto de Limodre a Redes e, despois, o de Redes a Limodre, sexa unha loita con tintes épicos coñecida en todo o orbe poida que ningúen se acorde xa de que a súa orixe é tan sinxela e tola como a de ir secuestrar a Emiliano, un camareiro da Pousada do Mariñeiro. Os de Caamouco, que tampouco quedan atrás en cuestións de argallar festas, moi ofendidos pola ousadía foron ata a praia de Río Castro a levarse con eles a José, do bar O Emigrante.

O verán pasado a liorta acadou importantes dimensións e calquera medio de transporte valeu para repetir afrentas. Así que os vikingos limodreses, remando en improvisados barreños e piscinas, desembarcaron en terras aresás para capturar a Charito, a nai do antedito Emiliano.

Este sábado prodúcese a terceira invasión e hai xa apuntadas á festa unhas 450 persoas. Agárdase que se supere o medio milleiro e incluso é posible que se chegue ás 600. Ás seis da tarde sairá a flota vestida con camisetas co lema “III Invasión a Redes 2008. Vikingos de Río Castro”. Desembarcarán na praia e no peirao e, segundo a tradición, secuestrarán a algún pobre individuo que estea gozando da concentración de embarcacións tradicionais. O perigo xa non se restrinxe a Emiliano e á súa familia. Os invasores avisan: poden raptar a calquera. De volta no fortín limodrés, os feroces invasores comerán churrasco e bailarán ó son de Carlos Rey e de Saavedra.

Diario de Ferrol