Ares, Domingo 31 de Maio de 2020

añomesMaio

Almodóvar prepara a rodaxe de “Silencio” entre Ares e Mugardos a partir do próximo mes de maio
24 Marzo 2015 08:03
Pedro Almodóvar regresa a Ferrolterra. Trala súa experiencia en Ortigueira en 2003 na rodaxe de “La mala educación”, onte o realizador e o seu equipo de produción máis próximo, o seu irmán Agustín e a súa colaboradora Esther García, visitaron Ares e Mugardos, case seguros escenarios da súa próxima película, “Silencio”, que se comeza a rodar no mes de maio.
Na vila aresá tivo como anfitrión ao propio alcalde, Julio Iglesias, quen o acompañou a diferentes puntos do concello que xa figuraban na aposta do seu equipo para rodar: o porto, a localidade de Redes e A Coitelada, próxima a Chanteiro. Hai quince días o equipo de localizacións do autor de “Todo sobre mi madre” xa se puxo en contacto con concellos da península de Bezoucos para a rodaxe de “Silencio”. Onte foi o propio director quen quixo coñecer ao vivo as localizacións suxeridas polo seu equipo. Entre os seus acompañantes, o alcalde aresán Julio Iglesias manifestou o seu entusiasmo: “A nós non nos confirmou absolutamente nada. Gustoulle unha casa de Redes, a zona do porto para unha escena dun afogamento e a parte de Punta Coitelada para outra escena, pero seguimos á espera da confirmación oficial. Teño que dicir que para nós que un xenio universal como el esté en Ares é un motivo de orgullo. Estaríamos encantados de que rodase aquí”. En canto ao trato co director, Iglesias estaba impactado. “Polo que puiden comprobar é un home moi afable e humilde”.
Tralo seu paso por Ares, a comitiva de Almodóvar desprazouse ata Mugardos, onde xantou en La Posada del Mar, visitou o peirao e as embarcacións tradicionais para unha posible escena, e se dirixiu ata o castelo da Palma onde comprobou as posibilidades para a historia da que só se coñece que tratará sobre mulleres, que ten ambiente mariñeiro e de que unha das súas actrices protagonistas é a popular Rossy de Palma. En maio saberanse máis cousas.

DIARIO DE FERROL, 24 DE MARZO DE 2015