Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Xoves 28 de Maio de 2020
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesMaio
2020
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
LETRAS GALEGAS 2020

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
Ferrol ya puede consumir agua y se crea una comisión técnica de seguimiento
20 xullo 2015 11:47
Apenas segundos después de que unas familias bajasen las escaleras del edificio municipal de Ferrol con unas botellas de agua envasada, el alcalde de la ciudad, Jorge Suárez, anunciaba ante una expectación informativa propia de la carencia de noticias del verano el fin de las restricciones del consumo de agua en la ciudad acordadas el pasado jueves. Alrededor de las siete de la tarde, Suárez adelantó que a las cuatro la empresa de aguas Emafesa le había comunicado que los niveles analizados de trihalometanos (que no deben sobrepasar los 100 microgramos por litro) eran de 36, y poco después los resultados definitivos de la analítica de la Xunta realizados con agua del pabellón de A Malata mejoraban esos análisis descendiendo a un 33.

responsabilidades
Tras ofrecer estos datos que pusieron fin a cuatro días de especulaciones y cruces de acusaciones, el alcalde ferrolano comentó: “Agora que estamos no minuto cero da fin desta crise, toca investigar que foi o que pasou, a comunicación e outras serie de elementos que vivimos estes días”.
Preguntado por la falta de comunicación, el alcalde apuntó claro: “Houbo comunicación entre Emafesa que é unha empresa mixta, participada ao 51 % polo concello de Ferrol, pero que a parte técnica é levada por Urbaser que non comunicou absolutamente nada a este concello. E a Xunta, tendo coñecemento deste problema que podía ter afectado á saúde pública, tampouco comunicou nada. Que o último en enterarse sexa o pobo de Ferrol, que eu represento, paréceme bastante lamentable. En canto á investigación aberta, nós poñeremos todos os medios necesarios porque somos os primeiros interesados en aclarar responsabilidades, que isto non volva suceder, cunha confusión e cunhas medidas tomadas pola Xunta de Galicia máis que discutibles”
Así, un día después que el resto de los concellos afectados por la “crisis del agua”, Ferrol se unió a Narón, Fene, Ares y Mugardos en el levantamiento de la prohibición del consumo de agua. En la tarde de ayer las autoridades sanitarias de la Xunta confirmaron que la muestra analizada por el Laboratorio de Saúde Pública de Galicia había dado resultados positivos en sus índices de trihalometanos y se podía beber y cocinar con agua con total normalidad un día después que el resto de los concellos abastecidos por el embalse de As Forcadas.

comisión
Obviando hasta el momento la asunción de responsabilidades en esta situación, la jornada de ayer se abrió con una reunión en el edificio de la Xunta en Ferrol a la que asistieron la delegada da Xunta de Galicia en A Coruña, Belén do Campo; la jefa territorial de la Consellería de Sanidade, Cristina Pérez; el subdirector de Augas de Galicia, el gerente de Emafesa con los alcaldes de Ferrol, Narón, Neda, Ares y Mugardos. En dicho encuentro, y a falta de conocerse el levantamiento definitivo a la prohibición en Ferrol de beber agua, hasta ese momento la noticia más destacada de la citada reunión fue la creación de una comisión técnica que hará un seguimiento en los próximos días y se encargará de analizar lo sucedido, adoptar medidas oportunas y modificar los protocolos para que no se vuelva a producir una situación como la vivida, además de continuar haciendo muestras en todos los municipios afectados.
Así, Belén do Campo destacó: “Estamos comprometidos desde mañá –por hoy– a facer unha comisión técnica con todos os concellos para celebrarse nas oficinas de Emafesa. A Xunta seguirá facendo controis de cada concello para tranquilizar a cidadanía que é o que máis nos importa”. Asimismo anunció que “técnicos de Augas de Galicia virán mañá a Ares e Mugardos para orientar a ambos concellos no proceso de seguimento das súas canalizacións, por non teren estes concellos empresas xestora de augas como o resto”.
Preguntados los responsables autonómicos por la paradoja de que los vecinos de A Gándara y Santa Icía de Narón pudieran beber agua y los de Ferrol no, las responsables dijeron que la empresa Emafesa “ordena sectorialmente por concellos”. En cuanto a los análisis de Emafesa, que ya eran positivos respecto a la calidad del agua de Ferrol, la jefa territorial de Sanidade aseguró que “la empresa está obligada a hacerlas por ley, y lo que nosotros realizamos es un control de verificación”.
Esta última cuestión, la recogida y análisis de muestras por parte de Emafesa o la Xunta y sus resultados dispares, fue uno de los temas polémicos de la mañana. El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, ya comentó ante los medios en ese momento: “As mostras tomadas pola Xunta cun único punto en cada Concello creo que están faltas de rigor porque por unha soa mostra pechar toda unha poboación é un poco aleatorio e a suxestión que lle fixemos a esta comisión é que se tomen máis mostras nos próximos días e non só unha. Por unha soa proba nun edificio público, neste mesmo da Xunta que se usa como oficinas e que na fin de semana está pechado, se unha billa da auga non se usa non se move a rede e os valores van dar positivo. Creo que Emafesa nesta crise está a facer un bo traballo, o variado número de mostras (oito nos depósitos, catro nos puntos de acceso directo e un por concello que tomaron é máis representativo que o labor que está a facer a Xunta. Agora fannos unha proposta de crear unha comisión técnica de seguimento da crise, cando pasaron 72 horas, é un pouco tardía aínda que estaremos nela para poder analizar as causas e ver como poden funcionar os protocolos para evitar feitos como o que sucedeu onte, que o punto máis achegado da rede, que é Ferrol, estea pechado e os máis afastados, que estaban a dar valores máis altos, agora estean abertos, iso é un pouco paradóxico”.

tranquilidad
Tras la citada reunión, los alcaldes del resto de los concellos de Ferrolterra manifestaron la necesidad de dar “tranquilidade á poboación”, aseguró Juventino Trigo, de Fene. También manifestaron la seguridad de que la comisión técnica “dilucidará responsabilidades, xa que este é un tema basicamente técnico”, destacó José Manuel Blanco, alcalde de Narón.

DIARIO DE FERROL, 20 DE XULLO DE 2015
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares