Ares, Luns 18 de Novembro de 2019

añomesNovembro

Acta da comisión seleccionadora persoal laboral temporal dun xefe, un peón conductor e tres peóns brigada prevención e defensa contra incendios forestais
25 Maio 2017 14:30
En Ares a 23 de maio de 2017. Senda as 10,00 horas reúnense os Sres. ao marxe indicados.

Presidente : Alfonso Portela Martínez.
Secretario : Manuel Larrosa Rodríguez.
Vocais:
Sra. Dna. Montserrat Rodríguez Sánchez. Sr. Dn. Agustín Suárez Feal.
Sr. Dn. Javier Sánchez Romero.

Examinada a documentación aportada polos aspirantes, nos termos do apartado terceiro das bases específicas acordáse :

Vistas as deficiencias apreciadas que logo diránse, propónse conceder un prazo de dous día para subsanar a documentación esixida e non aportada :

• JOSHUA PITA STOKES (Peón) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• JUAN SEBASTIÁN PIÑEIRO FERNÁNDEZ (Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• BREOGAN CRIADO LÓPEZ (Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• MANUEL LEYVA IGLESIAS (Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario.
• ANTONIO PRIETO LAGE (Peón-Peón conductor) : Certificado médico e declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario.
• FRANCISCO IGLESIAS PENA (Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• DUARTE FERNANDO ARTABE SANTIAGO (Peón-Peón conductor): Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• JULIO MANUEL ARIAS FERREIRO (Peón-Peón conc;luctor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de in ompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• MANUEL ÁNGEL LAMAS SEOANE (Peón) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de inco bilidades e de non haber sido separado medi_ante expediente dis6PÍinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• NÍCOLAS FERNÁNDEZ ROMERO (Peón-Peón conductor) : Certificado médico e declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario.
• JUAN ÁNGEL FERNÁNDEZ MARTÍNEZ (Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• JOSÉ MANUEL CASTRO MARTÍNEZ (Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios así como actualizar tarxeta de demandante de emprego.
• FERNANDO DIEGO MARAN PENA (Peón-Peón conductor): Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.
• XOSÉ ANXO FERNÁNDEZ LOHIA (peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral.
• ROQUE RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ (Xefe brigada-Peón-Peón conductor) : Certificado médico, declaración sobre non existencia de incompatibilidades e de non haber sido separado mediante expediente disciplinario e experiencia laboral en extinción de incendios.

Excluido para o posto de Xefe de brigada por non dispoñer da titulación
requerida

E non sendo outro o obxecto da reunión, sendo as 10:45 horas levántase sesión.