Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Luns 23 de Setembro de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesSetembro
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
Lista provisional admitidos/as e excluidos/as para selección de persoal auxiliar da policía local de ares
19 Xaneiro 2018 13:20
RESOLUCION DA ALCALDIA.-15-2018

Mediante acordo adoptado pola Xunta Municipal de Goberno de data 29 de decembro de 2017, convocouse proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 6 auxiliares de Policia Local, unha vez que por parte da Dirección Xeral de Emerxencias e Interior autorizara dita contratación.. Asemesmo aprobarónse as bases reguladoras da convocatoria de selección, senda remitidas as mesmas á citada Dirección Xeral para o seu exame encadrado nas medidas de control e seguimento necesarias para garantir que os concellos apliquen as normas de coordinación.

Por Resolución da Alcaldía número 4/2018 así como pola Xunta Municipal de Goberno en sesión extraordinaria celebrada o día 10 de xaneiro de 2018 adoptáronse medidas correctoras con respecto as bases aprobadas, publicitando os efectos oportunos no taboleiro de edictos municipal e a través da páxina web do concello.

Publicado anuncio da convocatoria no Xornal Diario de Ferrol de data 2 de xaneiro de 2018, e rematado o prazo de presentación de instancias ( dez días hábiles contados a partir da publicación).
Esta Alcaldía en uso das competencias conferidas pola Lei 7/ 1985, de 2 de abril , Reguladora das Bases do Réxime Local na redacción dada pola Lei 57/2003, de 16 de decembro , o Real Decreto lexislativo 781/1986 de 18 de abril , polo que se aproba o Texto Refundido das disposicións legais vixentes en materia de réxime local, a Lei 5/1997 de 22 de xullo de Administración Local de Galicia, e o Real Decreto 2568/1986 de 28 de novembro , polo que se aproba o Regulamento de Organización , Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais
VEÑO EN RESOLVER:

Primeiro.- Aprobar a seguinte relación de admitidos e excluidos:

1.1.- Admitidos.-

NOME E APELIDOS D.N.I.
Alberto Valencia Barcia 47.372.432-E
Pablo Diez Nieto 02.658.130-C
Carlos Fachado Blanco 52.934.616-R
Osear Jose Lorenzo Pérez 32.697.373-K
Ismael Otero Conde 45.862.694-G
Alexandre Lopez Fachal 32.702.368-W
Jorge Fernández Camiño 32.841.840-W
Maria Rodriguez Niño 34.897.692-E
Borja Vilasánchez Rodriguez 32.716.849-Q
Roberto Otero Sesmonde 32.682.903-H
David Gil Dominguez 78.806.793-F
David Diaz Gomez 32.679.655-J
Abel López Vigo 32.681.532-G
Diego Rodríguez Otero 32.703.587-W
Diego Manuel Castro Dopico 32.694.560-Z
Angel Garcia Bregua 54.157.166-D
Braulio Vazquez Rey 32.696.247-E
Cesar Lopez Santiago 32.694.480-A
Francisco Javier Vilasánchez Sanjuan 32.683.954-B
Jorge Manuel Martinez Niebla 32.679.053-D
Alejandro Menendez Marques 76.418.063-B
Ero Alvariño Porto 32.712.319-V
Ruben Fernandez López 79.340.257-D
Marco José Martinez Méndez 53.117.555-K
Adrian Luaces Vigo 32.714.146-G
Arturo Castro Alvarez 53.163.479-Z
Joaquin Penas García 44.824100-K

1.2. - Non Admitidos .-

NOME E APELIDOS D.N.I. MOTIVO
Martin Castro Rey 32.718.231-H Falla titulación esixida Certificado médico

1.3.- Os aspirant es excluidos , dispoñen dun prazo de tres días, seguinte s aos da public ación da antedita resolución para presentar as reclama ción s oport una s e ou emendas de de defectos , nos t ermos do art 68 da Lei 39/2015 de 1 de outubro do Procedemento Administrativo Común das Administ racións Públicas.

Así o manda e asina o Sr. Alcalde-Presidente en Ares a dezaoito de xaneiro do ano dous mil dezaoito
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares