Ares, Miercoles 03 de xuño de 2020

añomesxuño

Roncarela adícalle o seu disco a Avarenta
19 Agosto 2008 09:24
O sábado durante o Festival Folk de Lubre, en Ares, Roncarela presentou ante o público o seu segundo disco.

Punta Avarenta, en Chanteiro, é o lugar elixido pola Xunta para instalar a planta EDAR co fin de depurar as augar residuais da zona sur da ría de Ferrol. Os traballos de acondicionamento están a punto de comenzar xa que a depuradora ten que estar funcionando en 2011. Esta nova é o punto de partida do novo traballo discográfico de Roncarela, un grupo de folk-rock creado hai dous anos en Ares. "Avarenta" é, precisamente, o nome deste traballo no que se inclúe un tema a lembrar este emplazamento do concello de Ares. Con el, a formación quere rendir, dalgún modo, unha pequena homenaxe a esta zona de Chanteiro que nuns anos cambiará radicalmente de aspecto.

O disco, que inclúe cinco temas máis, presentouse ao público o pasado sábado durante a celebración do Festival folk de Lubre, no concello de Ares.
"Avarenta" é a segunda maquetapublicada por Roncarela dende que hai dous anos os seis integrantes desta formación folk- rock comezaron a súa andaina de escenario en escenario. Durante este tempo, Roncarela que xurdiu das cinzas doutra formación do mesmo nome pero centrada nun folk moito máis tradicional que o que fai a día de hoxe, foi crecendo, pasando de dar pequenos concertos pola comarca a percorrrer diferentes lugares da xeografía galega.

Neste paso tivo moito que ver a entrada na rede de concertos da Deputación da Coruña, que axudou a que Roncarela se dese a conocer fóra das fronrteiras de Ferrolterra. Así, a vindeira ocasión de escoitar en vivo o folk-rock deste aresano será o 27 de setembro en Mondoñedo ou o 14 de Novembro na casa da cultura de Boimorto. Os que non poidan esperar tanto tempo teñen outra alternativa: facerse cunha copia do novo disco de Roncarela. Pódese mercar por cinco euros a través da súa web ou ben nos propios concertos.

CONTRAPORTADA DIARIO DE FERROL, 18 DE AGOSTO DE 2008