Ares, Domingo 19 de Xaneiro de 2020

añomesXaneiro

29 Novembro 2019 15:00

Ampliar foto
O Concello de Ares recibiu unha liña Axudas autonómicas para a realización do proxecto “Ares co Mar” cun orzamento total de 9.408,96 € cun que farase na anualidade 2019 cun porcentaxe de axuda do 70 %, ao abeiro das Estratexias de Desenvolvemento Local Participativas aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o desenvolvemento sustentable das zonas de pesca no marco do Fondo Europeo Marítimo e de Pesca 2014-2020.

A finalidade desta actuación consiste na instalación en de dúas casetas de salvamento para "d) Manter as praias e lugares públicos de baño nas debidas condicións de limpeza, hixiene e salubridade, así como vixiar a observancia das normas e instrucións ditadas pola Administración do Estado sobre salvamento e seguridade das vidas humanas.” conforme estipúlase na Lei 22/1988, do 28 de xullo de Costas, no seu artigo 115 establece para as competencias dos Concellos.

Ambas as praias son moi visitadas na época estival pola poboación, dispoñendo de accesos peonís e servizos nos areais.

As citadas casetas permiten labores de socorrismo e de salvamento nas Praias de Seselle e Chanteiro.

A continuación mostranse alguna das súas imaxes da sua publicidade.