Ares, Domingo 29 de Marzo de 2020

añomesMarzo

Licitación Electrónica

BANDO: Ante a alta incidencia rexistrada polo COVID19 (coronavirus), tras as medidas adoptadas por parte do Ministerio de Sanidade, o Concello de Ares adoptou as seguintes medidas
12 Marzo 2020 12:14

Ampliar foto
JULIO IGNACIO IGLESIAS, ALCALDE DO CONCELLO DE ARES FAGO SABER:

Ante a alta incidencia rexistrada polo COVID19 (coronavirus), tras as medidas adoptadas por parte do Ministerio de Sanidade, o Concello de Ares adoptou as seguintes medidas preventivas que afectan ao funcionamento dos servizos públicos, por un período inicial de 15 días, desde o día 13 ata o 31 de marzo:

- Suspensión das actividades deportivas organizadas polo Concello. Cancelación das actividades socioculturais organizadas polo Concello.
- Suspensión das actividades que se desenvolvan en centros municipais como talleres, cursos e similares; así como as propias do Complexo Acuático O Castro compartido co Concello de Mugardos.
- Suspensión das escolas deportivas.
- Suspensión de mercadillos e venda ambulante, mentres que o mercado municipal continuará coa súa actividade
- Recomendación ás asociacións e entidades do municipio que suspendan os seus actos públicos e sociais durante dito periodo.

Ditas medidas iranse adaptando á situación epidemiolóxica de cada momento, e informarase de cada variación que se poida producir con respecto ás mesmas.

O Concello de Ares quere enviar unha mensaxe tranquilizadora á veciñanza e insiste en que sigan as instrucións das autoridades sanitarias. Así mesmo, recoméndase consultar fontes oficiais para informarse, como a páxina do Ministerio de Sanidade (www.mscbs.gob.es) ou o teléfono de información para a cidadanía 900 400 116.

Para evitar posibles contaxios lémbranse o seguinte:

• Recoméndase non acudir a lugares que conleven aglomeración de persoas, especialmente se se trata de sitios pechados e poñendo especial atención a colectivos vulnerables (persoas maiores, poboación infantil ou persoas con enfermidades crónicas).
• Lavarse as mans frecuentemente, sendo recomendable o uso de xeles desinfectantes.
• Ao toser ou esbirrar, cubrirse a boca e o nariz cun pano desbotable ou contra o brazo co cóbado flexionado.
• Evitar tocarse os ollos, nariz e boca.
• Se se presentan síntomas respiratorios, evitar o contacto próximo con outras persoas.