Ares, Sábado 30 de Maio de 2020

añomesMaio

Uso da máscara no espazo público
21 Maio 2020 09:00

Ampliar foto
A Orde SND/422/2020, do 19 de maio, pola que se regulan as condicións para o uso obrigatorio de máscara durante a situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19, publicada no BOE do 20 de maio,

SINALA:

Que o USO DE MÁSCARA SERÁ OBRIGATORIO NA VÍA PÚBLICA, en espazos ao aire libre e en calquera espazo pechado de uso público ou que se atope aberto ao público, sempre que non sexa posible manter unha distancia de seguridade interpersoal de polo menos dous metros. Para as persoas de SEIS ANOS EN DIANTE é obrigatorio o uso de calquera tipo de máscara, preferentemente hixiénicas e cirúrxicas, que cubra nariz e boca, EXCEPTO:

a).- Por persoas que presenten algún tipo de dificultade respiratoria que poida verse agravada polo uso de máscara.
b).- Por persoas nas que o uso de máscara resulte contraindicado por motivos de saúde debidamente xustificados, ou que pola súa situación de discapacidade ou dependencia presenten alteracións de conduta que fagan inviable a súa utilización.
c).- No desenvolvemento de actividades nas que, pola propia natureza destas, resulte incompatible o uso da máscara.
d).- Por causa de forza maior ou situación de necesidade.

Confiamos en que esta información será de utilidade e interese.