Ares, Domingo 29 de Novembro de 2020

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Bases que rexerán a convocatoria para a contratación laboral temporal do persoal do Obradoiro De Emprego Reinicia VII” Financiado pola Consellería de Economía, Emprego e Industria.
20 Novembro 2020 12:00
RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA
Asunto: BASES OBRADOIRO DE EMPREGO REINICIA VII
Número: 439/2020 do 13 de novembro de 2020.

A Consellería de Economía, Emprego e Industria publicou no Diario Oficial de Galicia a Orde do 27 decembro de 2019 (DOG núm. 14 do 22 de xaneiro de 2020), pola que se establecen as bases reguladoras das axudas e subvencións para os obradoiros duais Comunidade Autónoma de Galicia.

Os Concellos de Ares, Mugardos, Fene, Neda e Cabanas asinaron un convenio de colaboración para a realización do obradoiro de emprego por ter interese en colaborar, co obxectivo de solicitar unha subvención ao abeiro da Orde citada por considerar o beneficio que supón a realización conxunta do obradoiro de emprego.

O 5 de novembro de 2020 mediante Resolución da Xefatura territorial da Coruña da Consellería de Economía, Emprego e Industria, concédese ao Concello de Ares unha subvención, co núm de Expte 15/0009/2020 por importe de 346.946,00€, para financiar os gastos de formación e funcionamento, así como a subvención para os gastos salariais de 20 alumnos/as-traballadores/as participantes para as especialidades (SSCS0208) ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSOAS DEPENDENTES EN INSTITUCIÓNS SOCIAIS e (MAMD0209)TRABALLOS DE CARPINTERÍA.

O 23 de xullo de 2020 recíbese da Dirección Xeral de orientación e promoción laboral da Consellería de Economía, Emprego e Industria circular núm 53/2020 de “Instruccións en relación co procedemento de selección do persoal directivo, docente e de apoio así como do alumnado-traballador dos programas de emprego para persoas mozas e obradoiros duais de emprego”.

Procede, polo tanto, seleccionar ás/os traballadoras/es con arreglo ás bases oportunas.

De acordo coas atribucións que confire á Alcaldía o artigo 21 da lei 7/1985 de 2 de abril reguladora das Bases de Réxime Local, pola presente.

Por todo o anterior, RESOLVO:

PRIMEIRO.- Aprobar as seguintes bases para a selección do alumnado e do persoal directivo e docente para a realización do proxecto do obradoiro dual de emprego “REINICIA VII”.

Este programa mixto de emprego e formación ten por finalidade mellorar a ocupabilidade das persoas desempregadas de dezaoito ou máis anos, Eixe prioritario 1,a Empregabilidade e crecemento intelixente, que recolle un modelo integral de desenvolvemento coa finalidade de superar a situación laboral previa á crise e a creación de postos de traballo sustentables.

BASES QUE REXERÁN A CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DO PERSOAL DO OBRADOIRO DE EMPREGO REINICIA VII” FINANCIADO POLA CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, EMPREGO E INDUSTRIA.

1ª.- OBXECTO
A través do procedemento de selección que se sinala nestas bases e de conformidade co disposto na lei5/2015 de 30 de outubro do Estatuto Básico do Empregado público, a lei 7/1985, de 2 de abril, o Real Decreto Lexislativo 781/1986, de 18 de abril, a lei 2/2015 do 29 de abril do emprego público de Galicia, e demáis disposicións de pertinente aplicación, o obxecto desta convocatoria é a contratación laboral temporal do seguinte persoal para a xestión e o desenvolvemento do obradoiro de emprego:

· Un/unha director/a (xornada completa) (Anexo II)
· Un/unha docente para impartir o certificado de profesionalidade de (SSCS0208) ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSOAS DEPENDENTES EN INSTITUCIÓNS SOCIAIS (xornada completa) (Anexo III).
· Un/unha docente para impartir o certificado de profesionalidade de (MAMD0209)TRABALLOS DE CARPINTERÍA (xornada completa) (Anexo III)
· Un/unha docente de ensino básico (50% da xornada) (Anexo IV)
· Un/unha docente de formación empresarial (50% da xornada) (Anexo V)
· Un/unha auxiliar administrativo (50% da xornada) (Anexo VI)
· Vinte (20) alumnos/as traballadores/as inscritas no Servizo Público de Emprego de Galicia, que carezcan de ocupación remunerada e estean disponibles para o emprego (Anexo VII)

O importe total da subvención concedida corresponde a.346.946,00€.

BASES en pdf