Ares, Xoves 28 de Maio de 2020

LETRAS GALEGAS 2020

A Alianza Aresana acolle hoxe unha conferencia sobre o Alzheimer
25 Setembro 2008 09:40
O Concello aresano organiza, co gallo do Día Mundial do Alzheimer -que se conemorou o pasado día 21- unha conferencia sobre aspectos básicos da enfermidade do Alzheimer, que terá lugar hoxe a partir das sete da tarde no salón de actos da Alianza Aresana.

A actividade será impartida por unha psicóloga e unha enfermeira da Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer (AFAL) e os asistentes poderán consultar as súas dúbidas e compartir experiencias. A concelleira de Servizos Sociais, Victoria Montenegro (PSOE), agarda que a convocatoria sexa do interese da poboación e, en especial das mulleres, xa que como se lembra dende a administración local, son as principais coidadoras dos enfermos de Alzheimer.

Dende o Concello apuntouse que entre o 6 e o 10 de outubro terá lugar a celebración da Semana da Lactancia Materna, iniciativa que conta coa colaboración da asociación Bbtta. Haberá unha exposición fotográfica na Alianza e unha charla coloquio para pechar os actos, o día 10.

25-09-2008