Ares, Xoves 28 de Maio de 2020

añomesMaio

LETRAS GALEGAS 2020

Tildan de desfachatez o anuncio por parte do BNG das obras na galescola
30 Setembro 2008 09:30
O goberno local de Ares (PSOE) considera que a postura do BNG local con respecto á galescola “é totalmente contradictoria e fixada exclusivamente segundo o interese político de cada momento”. Segundo explican dende o Concello, os responsables municipais non saen do seu asomo trala nota de prensa emitida a finais da semana pasada pola formación frontista na que anunciaban o próximo inicio das obras da instalación educativa.

Dende o goberno aresán recordan que o BNG “non foi quen de apoiar no pleno pertinente, celebrado o 22 de novembro de 2007, a cesión dos terreos para a construcción desta importante infraestructura”. Tamén engaden que o “único obxectivo do BNG é tumbar todas e cada unha das propostas que veñan dende esta alcaldía, incluso cando técnicos de Vicepresidencia (do BNG) apoiaron a construcción da galescola”. Así mesmo, dende o PSOE afirman que “non é de recibo que non voten no pleno a favor da cesión dos terreos para a galescola e que tan só uns meses máis tarde teñan a desfachatez de anunciar o inicio das obras como se, aínda por riba, fose un mérito deles”.

Así pois, dende o Concello de Ares piden o BNG que “deixe xa de estar en permanente campaña electoral e que asuma os seus votos nos plenos municipais”. Ademais, lembran que os traballos no centro de día, obra que tampouco foi respaldada poloBNG, levan en marcha preto dun mes sen que, “curiosamente”, se fixera anuncio algún pola súa parte.

30-09-2008