Ares, Luns 23 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

As novas farmacias de Ares e Narón poderán abrir en setembro
10 Agosto 2009 09:34
A Consellería de Sanidade autorizou 17 novas oficinas de farmacia en Galicia. Son as primeiras dun total de 87 que se adxudicaron mediante un concurso público nun proceso que comezou en outubro de 2006. Entre as primeiras licencias figuran os despachos de Ares e Narón.
A Xunta resolveu os primeiros expedientes favorables á autorización de locais, que afectan a 17 novas oficinas en Galicia. Case a metade (oito) sitúanse na provincia da Coruña, mentres que unha ubícase en Lugo e oito en Ourense e Pontevedra (catro en cada unha delas).
Este trámite implica que os destinatarios disporán dun prazo de seis meses para executar as reformas pertinentes para preparar o establecemento para a súa apertura e inicio da actividade. A Consellería de Sanidade confía en que algunhas destas 17 farmacias poida estar xa funcionando antes de que remate setembro.
A resolución dos demais expedientes (un total de 87) irase solventando nas vindeiras semanas, polo que Sanidade agarda que a maioría das novas oficinas estean abertas antes de que remate 2009.
Nove oficinas > O concurso convocado pola Xunta, pendente desde o ano 1999 e cuxa tramitación comezou en 2005, supón a autorización de nove farmacias na área sanitaria de Ferrol. Déronse permisos para abrir dúas nas Pontes (onde na actualidade hai tres), unha en Ares, tres en Narón (O Couto, Piñeiros e A Gándara), dúas en Pontedeume (Vilar e no casco urbano) e unha en Neda.

DIARIO DE FERROL Sábado 8 de Agosto de 2009