Ares, Luns 18 de Novembro de 2019

añomesNovembro

El pleno de Ares aprueba una ordenanza para regular las antenas de telecomunicaciones
25 Setembro 2009 09:39
El pleno de Ares aprobó ayer por la mañana, con los votos favorables del PSOE, PP y NAL y la abstención del BNG, una ordenanza municipal para regular la instalación y actividad de las antenas de telecomunicaciones en el municipio.
El alcalde, Julio Iglesias, señaló que se trata «dunha normativa de especial relevancia en Ares, xa que conta con numerosas instalacións deste tipo en zonas como Montefaro, Lubre e Os Castros».
La ordenanza, que está ahora a exposición pública, contempla, informaron desde el Ayuntamiento, «nun dos seus principais puntos un prazo de seis meses, contados desde a súa entrada en vigor, para que o Concello realice un rexistro especial no que figuren, entre outros datos, o número de antenas existentes neste municipio, e a que adican a súa actividade e, por outra parte, para que ditas compañías de telecomunicacións presenten o seu respectivo proxecto».
Aquellas que no estén legalizadas en el plazo de seis meses, advirtió el alcalde, «serán precintadas por parte da Policía Local».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
25-09-2009