Ares, Xoves 28 de Maio de 2020

añomesMaio

LETRAS GALEGAS 2020

O alcalde confía en que o PP non limite á construción de beirarrúas o proxecto das obras da AC-123
21 Decembro 2009 05:41
O alcalde aresano, Julio Iglesias, confía en que o proxecto que se leve a cabo no tramo da AC-123 que une Franza (Mugardos) con Ares sexa o que redactou o anterior goberno da Xunta e que se abordou co actual conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Agustín Hernández. Así mesmo, Iglesias espera que o portavoz do PP, Manuel Cendán, “non veña agora a tratar de rebaixar os obxectivos marcados nesta actuación cos diferentes responsables autonómicos con competencias neste eido”, o que, para o rexedor, limitaría o proxecto á construción de beirarrúas.

Julio Iglesias recordou que o documento dado a coñecer en 2008 incluía melloras como a pavimentación do vial con aglomerado, a habilitación dunha senda peonil na marxe esquerda e a execución dos accesos ás vivendas. O alcalde lamenta que o proxecto non se iniciase en 2009, tal e como se anunciara desde a Xunta e incide en que a estrada se atopa en mal estado, cun importante nivel de perigosidade e que coa apertura da piscina que compartirán Ares e Mugardos verá considerablemente incrementado o seu tránsito. “Esperemos que Manuel Cendán non pretenda aforrarlle cartos á Xunta a costa dos aresáns”, apuntou Iglesias.

20-12-2009