Ares, Domingo 24 de Maio de 2020

añomesMaio

LETRAS GALEGAS 2020

Teatro, música, turismo e contos centran os programas do período navideño
22 Decembro 2009 05:24
A concelleira de Festas de Narón, María del Mar Gómez, presentou onte a programación das festas de Nadal, ás que se destinarán 55.000 euros das arcas municipais. A edila explicou que se trata de actividades dirixidas a tódolos públicos, de carácter gratuíto e que se celebrarán na Praza de Galicia. A programación diferencia tres eventos: os festivais infantís, a festa de Fin de Ano e o recibimento ós Reis Magos. O día 26 comezarán os actos programados no municipio naronés cunha festa infantil, entre as catro e as sete da tarde. Nese mesmo horario, na xornada do 27 haberá outra festa para os nenos e tamén cine infantil, baixo unha carpa con capacidade para 200 persoas. Inchables, karaoke, atraccións e animación a cargo do grupo Diver Show centrarán as sesións convocadas para os días 28, 29 e 30 deste mes. Para rematar o ano, a Praza de Galicia albergará unha gran carpa climatizada de 1.200 metros cadrados e con capacidade para 300 cadeiras na que se celebrará, con entrada gratuíta, a festa de Fin de Ano, coa actuación das orquestras Filadelphia e Montes. O 2 e o 3 de xaneiro haberá actividades para nenos pola tarde e, o 4, recibirase, ás cinco, ós Reis Magos. O Centro Comercial e de Ocio Dolce Vita Odeón recibirá hoxe e mañá, entre as seis da tarde e as nove da noite a Papa Noel.

A ONG Lena, tamén de Narón, programou para este sábado un festival solidario, ás oito do serán no Pazo da Cultura, no que participarán a Banda de Gaitas do Padroado, o grupo tradicional de baile Alxibeira, a Escola de Bailes de Salón e o Clube Acordes. Ricardo Barreiro, Cándido Pazó e Iolanda Muíños colaboran na iniciativa. A ONG habilitará unha tenda solidaria na Praza de Galicia os días 27, 28, 29 e 30 deste mes e o 2, 3 e 4 de xaneiro, onde se venderán produtos artesanais.

O Concello de As Pontes retoma hoxe as citas convocadas con motivo das festas de Nadal. A Casa Dopeso acollerá ás oito un festival, a cargo da Rondalla Vila de As Pontes. A música e o teatro infantil centrarán as actividades de mañá. Ás seis da tarde a compañía Loca-Motora visitará a biblioteca coa montaxe "Carlota e Marieta van en avioneta". Tamén mañá, a partires das sete da tarde na Casa Dopeso poderase presenciar unha clase aberta da escola municipal de acordeón, a partir das sete. Sobre as 20.30 horas terá lugar nas mesmas instalacións da vila un combo de música moderna no que participarán alumnos das escolas municipais de batería, baixo e guitarra. Tralas xornadas de Noiteboa e Nadal comenzarán as actividades do programa Cine de Nadal, con estreas dirixidas tanto ao público adulto como ao infantil.

O municipio de Ortigueira reeditou con motivo do período navideño a campaña de sendeirismo "Ortigueira ao paso". O departamento de Turismo e a empresa Roteiros activaron a versión invernal do programa, coa finalidade de ofrecer unha interpretación do patrimonio natural da zona a través de servizo de guías. A primeira saída será este sábado, desde Ortigueira, no tren das 8.30 horas. A "ruta dos tesouros do río Mera", de dez quilómetros, é un itinerario que se limpou hai pouco tempo e que utiliza parte do Camiño Real. O 2 de xaneiro percorrerase a rota das algas, de 12,5 quilómetros, e o 9 de xaneiro haberá un itinerario de montaña, ata o santuario de Portas. A actividade custa dous euros e require inscrición previa na oficina de Turismo. Así mesmo, Servizos Sociais de Ortigueira convoca nos centros sociais un ciclo de talleres de aperitivos navideños e outro de adornos de nadal e vilancicos. As sesións, de hora e media, serán os días 28, 29 e 30 de decembro e 4 e 5 de xaneiro.

A biblioteca municipal de Ares acollerá hoxe ás 17.30 horas a sesión de contacontos "O Nadal no mundo", unha actividade dirixida aos máis pequenos da casa. O consistorio convocou para a xornada de mañá unha actuación de maxia, que correrá a cargo do Mago Romarís e que comezará ás seis na biblioteca. O Concello repartiu medio milleiro de dípticos anunciando as actividades programadas para o Nadal. Poden recollerse nas instalacións do colexio Conde de Fenosa, no consistorio ou na biblioteca (Alianza Aresana), tal e como se explicou desde o municipio.

22-12-2009