Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Miercoles 26 de xuño de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesxuño
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


@ dixital
Contratación de Persoal
LISTA DEFINITIVA ADMITIDOS-EXCLUIDOS PARA A CONTRATACIÓN, EN RÉXIME LABORAL TEMPORAL DE SEIS AUXILIARES DA POLICIA LOCAL
28 Marzo 2019
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Nº 120/19
Alcalde-Presidente
D. Julio Ignacio Iglesias Redondo

Asunto: CONVOCATORIA DO PROCESO SELECTIVO PARA A CONTRATACION LABORAL TEMPORAL DE AUXILIARES DE POLICIA LOCAL.

Vista as bases para a contratación laboral temporal de seis AUXILIARES DA POLICIA LOCAL, de conformidade co disposto no Real Decreto Lexislativo 5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, a Lei 7/1985, de 2 de abril, o Real Decreto Lexislativo 781/1986, de 18 de abril, a Lei 2/2015, de 29 de abril, de emprego público de Galicia, Lei 4/2007 de coordinación de Policías locais de Galicia, Decreto 243/2008 de 16 de outubro, Orde de 28 de xaneiro de 2009, e demais disposicións de pertinente aplicación.

RESOLVE:

Primeiro.- Aprobar conforme o establecido no punto 4.2 da Base 4ª, a listaxe definitiva de admitidos que é a que a continuación se transcribe:

NOME E APELIDOS DNI
Jesús Martínez Saavedra 73131269D
Alberto Valencia Barcia 47372432E
Ero Alvariño Porto 32712319V
Roberto Otero Sesmonde 32682903H
Marco J. Martínez Méndez 53117555
Borja Vilasánchez Rodríguez 32716849Q
Rubén Fernández López 79340257D
Oscar Lorenzo Pérez 32697373K
Arturo Castro Alvárez 53163479Z
Iván Andrade Rodríguez 32714949W
María Rodríguez Niño 34897692E
Lucía Fontal Bouza 32721490B
Antonio Mª Ciudad-Buitrago Rúa 49682052M
César López Santiago 32694480A
Sabela González Parada 32726174A
Javier Piñeiro González 76417023Y
Constantino Diaz Martínez 32719422J
Jacobo Bardanca Martínez 32709262L

Segundo.- Acordar mediante o citado no punto 4.2 da Base 4ª o lugar, data e hora de celebración do primeiro exercicio, sendo este, “Pavillón Municipal do Concello de Ares” - Rúa Celso Emilio Ferreiro, 6, 15624 Ares, (A Coruña), o Luns 1 de Abril de 2019 as 09:00h.

Terceiro.- Determinar e acordar segundo o exposto no punto 4.2 da Base 4ª, mediante o nomeamento acordado na Resolución da Alcaldía 105/19 do 14/03/2019 e perante o deceso de D. Vicente Pereiro Gadea, a composición do órgano de selección, que estará integrada polos seguintes compoñentes:

- Presidente: Dna. María Montserrat Rodríguez Sánchez

- Vogais:

RESOLUCIÓN en pdf
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares