Aviso de recollida de enseres

Lembramos que esta mesma noite do martes, 19 de setembro todas as persoas que o desexen poden depositar os enseres e residuos voluminosos nos puntos designados a tal uso. A súa recollida realizarase mañá, terceiro mércores do mes, coma vén sendo habitual.

Bases do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo para realizar contratacións laborais temporais ou nomeamentos interinos de Persoal Laboral como Oficial de 1ª Do Servicio Municipal de Abastecemento de Auga.

1.– OBXECTO DA CONVOCATORIA. O obxecto da convocatoria é a formación du ha bolsa de traballo para realizar contratació n laboráis temporais ou nome ament os interinos nos postos de Oficial de 1 ª do Servicio Municpal de abastecemento de Auga. do Concello de Ares, tanto a xornada completa como parcial. A presente selección regula […]