Onte tivo lugar unha nova edición de “Entre Dúas Rías 2023”, organizada polo Club Pulpeiros e que tamén contou coa colaboración da área de Deportes do noso municipio

Nesta xornada, participaron ao redor de 200 persoas, quen percorreron os 50 quilómetros da ruta atravesando a práctica totalidade dos municipios de Ares e Mugardos.

Desde o Concello de Ares, queremos destacar especialmente o labor do Club Pulpeiros, que coordinou a ruta de maneira impecable, así como ás Agrupacións de Voluntarios de Protección Civil e ás Policías Locais presentes na cita. Tamén estendemos o noso recoñecemento a todos os participantes e a todos cantos contribuíron para que esta nova edición da ruta ciclista fose un éxito tanto en termos de participación como en canto a organización e seguridade. Parabéns!!!