O prazo de alegacións comezará a contar dende o día seguinte ao da publicación no Boletín Oficial da Provincia.
Sendo as 11:50 horas do día 26 de Marzo do 2024, reúnese na Sala de Comisións da Casa do Concello de Ares, o Tribunal calificador (designado por resolución da Alcaldía 173/2024 de data 20/02/2024, publicado no B.O.P. nº 40 de data 26/02/2024) do proceso de estabilización para cubrir as vacantes no cadro de persoal do concello de Ares correspondente a 1 praza de persoal laboral fixo de Administrativo de Centro 3ª Idade do Concello de Ares, baixo a presidencia de D. Javier Sánchez Romero, estando presentes os vogais:
1º Vogal: Dª Caridad Nieto Taramona.
2º Vogal: Dª Carmen González Tenreiro.
3º Vogal: Dª Montserrat Rodríguez Sánchez.
Actuando como secretario do mesmo Dº José Luis Castro Feijóo.
Estando presentes a totalidade dos membros do Tribunal, por parte da presidencia dase por configurado o mesmo, dando comenzo ás actuacións que seguen:
Punto Primeiro.- Por parte da Presidencia dase conta da documentación que obra no expediente que corresponde a: 1 praza de persoal laboral fixo de Administrativo de Centro 3ª Idade do Concello de Ares.
Atendido a Acta levantada con data 20 dos correntes, na que consta entre outros:
a) A documentación obrante no presente proceso de estabilización.
b) O concurso de Méritos.
c) A data, hora e aspirantes que deberán realizar a proba de coñecemento de Galego.
Punto Proba de coñecemento de Galego.-
Por parte do Tribunal se cita a:
***9069** Mónica Casteleiro Vila- que obtén a calificación de APTA
Punto Segundo.- Calificación Final.- Tendo en conta o concurso de méritos establecido na Acta do día 20 do presente mes, así como o resultado do punto anterior, a calificación final do proceso queda establecido:
| DNI Nome e Apelidos | Celga 4 | Experiencia profesional na Admon | Puntuación méritos (Máx. 90 puntos) | Formación (Máx. 10 puntos) | Calificación final | |||
| 8.1.1.a. (mes*0,94) | 8.1.1.b. (mes*0,22) | 8.1.1.c. (mes*0,30) | 8.1.1.d. (mes*0,06) | |||||
| ***6441** Mª Jesús Sambade Tarrela | SI | 5,64 | 1,20 | 0,12 | 6,96 | 10 | 16,96 | |
| ***3342** Noé Pérez Núñez | SI | 68,10 | 68,10 | 10 | 78,10 | |||
| ***8909** María Belén Grela Pena | SI | 25,50 | 25,50 | 10 | 35,50 | |||
| ***5296** Paz Brage Porral | SI | 49,50 | 49,50 | 10 | 59,50 | |||
| ***4670** Beatriz Brage Porral | SI | 54,90 | 54,90 | 10 | 64,90 | |||
| ***7727** Mª Antonia Blanco López | SI | 4,80 | 4,80 | 10 | 14,80 | |||
| ***9345** Raquel Sousa Teijeiro | SI | 18 | 0,72 | 18,72 | 10 | 28,72 | ||
| ***0082** Mercedes García Pazo | SI | 2,40 | 2,40 | 10 | 12,40 | |||
| ***6963** Paula Rodríguez Platas | SI | 67,80 | 67,80 | 10 | 77,80 | |||
| ***4300** Ana Mª García González | SI | 196,46 | 90 | 10 | 100 | |||
| ***9069** Mónica Casteleiro Vila | APTA | 0,36 | 0,36 | 10 | 10,36 | |||
| ***8693** Verónica Barcón Ben | SI | 12,48 | 12,48 | 10 | 22,48 | |||
| ***4546** David Rioja Míguez | SI | 1,44 | 1,44 | 10 | 11,44 | |||
| ***9965** Ruth Abella Lage | SI | 16,80 | 16,80 | 10 | 26,80 | |||
| ***5331** Antonio Castro Pardal | SI | 4,50 | 5,34 | 9,84 | 10 | 19,84 | ||
A experiencia profesional e antigüidade da administración valorase según o seguinte criterio establecido nas bases xerais no seu punto 8.1.1:
8.1.1.a.- Servizos Prestados no corpo (Ares).-
8.1.1.b.- Servizos Prestados noutros corpos (Ares).-
8.1.1.c.- Servizos Prestados no corpo (distintos de Ares).-
8.1.1.d.- Servizos Prestado no resto do sector público.
Punto Terceiro.- Tendo en conta a Calificación Final, dase un prazo de DEZ días hábiles contados a partires do día seguinte da publicación na páxina Web, no BOP e no Taboleiro de Anuncios do Concello a efectos de alegacións sobre a baremación: Experiencia Profesional e Formación Académica.
Punto Cuarto.- Rematado o prazo anterior convocarase ó Tribunal para a resolución das alegacións, se as houbese, e a elevación de definitiva do proceso para 1 praza de persoal laboral fixo de Auxiliar Administrativo de Centro de 3ª Idade do Concello de Ares, propoñendo á Alcaldía o nomeamento que corresponda.
E sendo as 12:25 horas do día e no lugar no encabezamento indicado, asínase por parte dos membros do Tribunal a conformidade coa presente Acta.
 
				
