O scape room de Antía Yáñez transforma a biblioteca en escenario de investigacións

Resulta que pola Biblioteca Municipal de Ares a semana pasada aconteceu algo insólito: houbo desaparicións, moito misterio e sobre todo unha misión de investigación para rescatar a uns cantos rapaces e rapazas atrapados!

A partir do libro de Antía YáñezPlan de rescate’, e coa propia autora guiando os pasos da mocidade aventureira, a Alianza Aresana transformouse nunha scape room chea de pistas e obxectos enigmáticos.

Todo un reto para a rapazada de 7 a 12 anos organizado pola Concellaría de Cultura dentro do programa ‘Ler conta Moito’ da Xunta de Galicia.

Ares móllase polos ríos

A Asociación de Amigos do Mosteiro de Santa Catalina, en estreita colaboración co Concello de Ares, involucrarase xunto con máis de 70 entidades repartidas en