A tarde do sábado foi tarde de remo!

Comparte esta nota de prensa

A ría aresá encheuse de remeiras e remeiros para materializar a Bandeira de Bateis Concello de Ares, un evento deportivo no que se puido ver en marcha á canteira da nosa localidade.

Terminada a xornada, foi o Club Remo Cabo da Cruz o que se saldou coma gañador da bandeira. Embaixo atoparás algunhas das instantáneas que nos deixou a iniciativa!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado