As acuarelas de Blanca Escrigas e os puros cubanos de Ginés Bravo, dúas das principais novidades do Ares Indiano 2024

Entre as principais novidades do VII Ares Indiano, teremos dous momentos verdadeiramente especiais no stand municipal da Avda. Saavedra Meneses (núm. 16):

O sábado, 17, contaremos con Ginés Bravo, torcedor de puros profesional, ensinándonos o que lle transmitiu o seu avó cubano: o arte de prensar os habanos manualmente, a cabalo entre a tradición e a artesanía. O puro, para Ginés Bravo, é un dos símbolos de celebración e bos momentos por antonomasia, así que se tés curiosidade polo que fai, xa sabes: pasáte polo stand municipal que estará no paseo marítimo.

Tamén alí estará, ao día seguinte, a ilustradora Blanca Escrigas cun bo surtido de acuarelas, material que caracteriza o seu estilo artístico. Escribas achegará unha paleta cromática chea de vida e reproducirá en directo escenas do evento indiano, facéndonos partícipes do seu proceso creativo: como xoga coas cores, como dota de maior beleza á realidade a través da ilustración.

Dúas propostas para un evento que non se esquece da artesanía nin do arte máis singulares!