O MercAres continúa ata o 31 de xaneiro, e tamén seguen os locais aresáns adheridos repartindo os premios por todo o municipio!

Comparte esta nota de prensa

Cos 5.000 euros distribuídos nos vales-rascas, a campaña de consumo local da Concellaría de Comercio pretende…

• Que o diñeiro fique sempre na localidade.
  • Botar unha man para xerar unha economía local máis sostible.
  • Coidar ó pequeño comercio, que é chave na vida diaria da veciñanza!

Se ti tamén desexas contribuír ó coidado dos negocios locais, podes acudir, por exemplo, aos 8 establecementos que presentamos hoxe dentro da categoría de Alimentación!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado