Tocou o primeiro premio do MercAres!!!

Comparte esta nota de prensa

A persoa afortunada co primeiro premio da campaña de fomento do consumo local, recibiu o seu premio onte: un cheque por valor de 500 euros! A concelleira de Comercio, Lucía Blanco, foi a encargada de entregar o cheque á gañadora, o cal dividirase en cantidades máis pequenas para facilitar o seu emprego nos negocios adheridos ao MercAres.

Con todo, é importante lembrar que a campaña segue en marcha ata o 31 de xaneiro, coa posibilidade de gañar outros importantes premios: vales rasca de 5, 10, 20 e 100 euros, que seguen dinamizando o consumo de proximidade nestas datas tan significativas para comercios e veciñanza!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado