Comezan as obras para a Renovación do Parque Infantil do Porto

O departamento de Urbanismo do municipio anunciou o inicio das obras esta semana para a creación dun parque infantil completamente novo que substituirá ao existente na zona do Porto, no núcleo urbano de Ares.

Esta iniciativa supón un investimento total de 53,909.27 euros. Os fondos para esta actuación proveñen dunha subvención outorgada pola Dirección Xeral de Administración Local, por un monto de 37,736.46 euros, xunto cunha contribución de 16,172.81 euros provenientes das arcas municipais.

O proxecto abarca a substitución dos xogos existentes por elementos novos e actualizados, así como a incorporación dunha estrutura cuberta que se estenderá sobre unha parte significativa do parque. Esta estrutura, construída en madeira e cun teito transparente, permitirá que o parque poida gozarse mesmo en condicións climáticas desfavorables, como días chuviosos, proporcionando tamén sombra durante os días asollados e calorosos.

Ademais da instalación da pérgola e os novos xogos, o proxecto inclúe outras melloras, como a renovación completa do chan, a instalación de luminarias, a colocación dun valado perimetral de madeira ao redor de todo o recinto, así como a disposición dun banco e unha papeleira. Con estas accións, lograrase unha renovación integral da infraestrutura do parque.