A Alianza Aresana recibe o ciclo “Cinema e Sociedade”, unha iniciativa organizada pola Asociación Cultural “Conxeito”, en colaboración coa área municipal de Cultura, que busca promover o debate social e a reflexión a través do cinema.

Nesta ocasión, proxectarase a película “El Chico” o vindeiro domingo 30, nunha función que contará con música en directo ao piano de Fran Rey, o que promete ser unha experiencia única para os amantes do cinema e a música en vivo.

A Asociación Cultural “Conxeito” foi fundada en 2008 cunha clara vocación solidaria e o obxectivo de contribuír ao desenvolvemento da Comarca de Ferrol. Unha das súas principais accións é a mostra  “Cinema e Sociedade”, que utiliza o cinema como unha poderosa ferramenta para abordar temas relevantes da sociedade e xerar conciencia sobre eles. A través de proxeccións de películas coidadosamente seleccionadas, búscase promover a participación cidadá, a comprensión e a integración dos diferentes colectivos nunha sociedade máis igualitaria e participativa, sen importar razas, ideoloxías ou situacións persoais.

“El Chico” é unha película de 1921 que conta a conmovedora historia dunha muller de escasos recursos que abandona ao seu fillo coa esperanza de que unha familia rica adópteo. Con todo, o neno termina en mans dun vagabundo interpretado por Charles Chaplin, quen se encariña con el e decide sacalo adiante. Co paso dos anos, o neno, agora chamado John e interpretado por Jackie Coogan, e o vagabundo loitan xuntos pola súa supervivencia e por permanecer unidos nunha emotiva aventura.

“El Chico” é considerada unha obra mestra do cinema mudo e foi aclamada pola súa emotiva historia, a súa destacada actuación de Charles Chaplin e o seu enfoque social que aborda temas como a maternidade solteira, a pobreza e a loita pola supervivencia na sociedade da época.

A oportunidade de gozar desta icónica película na Alianza Aresana, con música en directo de Fran Rey, brinda unha experiencia cinematográfica única e enriquecedora. A proxección terá lugar a partir das 19 horas e a entrada será gratuíta.

Espérase que este evento cultural sexa un espazo de encontro, onde se poidan compartir ideas, reflexións e opinións sobre esta memorable película e temas de relevancia social.