A biblioteca está que non para!!!

Comparte esta nota de prensa

A semana pasada, mergullámonos nos talleres de decoración navideña e customización de prendas, onde os participantes despregaron a súa creatividade e demostraron ser auténticos artistas. Mañá, tocaralle a quenda ao mundo da repostería con dous talleres dedicados a sobremesas de Nadal. Seguro que resultarán un bocado delicioso!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado