Deseñado especialmente para mulleres en situación de desemprego que estean rexistradas na oficina de emprego e empadroadas no noso concello, así como nos de Cabanas, Cedeira, Fene, Mugardos, Narón, Neda e Valdoviño.

Dentro deste programa, actualmente ofrécense prazas vacantes en diferentes itinerarios formativos, entre os cales se atopan a Cociña (tanto Cociña colectiva como Cociña vexetariana), Reparación de teléfonos móbiles e Agricultura ecolóxica (este último abarca Fertilización en agricultura ecolóxica, Agricultura ecolóxica, Defensa contra pragas e enfermidades, Explotacións agrarias e Semente de pebideiros).

As interesadas poden realizar a súa inscrición no programa a través dos números de contacto 613 108 530 ou 613 108 535, ou ben enviando un correo electrónico a piemancomunidade@ferrol.es.  É importante destacar que as participantes recibirán unha bolsa de 7 euros por cada día de asistencia ás actividades formativas do programa. Ademais, en caso de ser necesario, implementaranse medidas para favorecer a conciliación de responsabilidades familiares.