A Travesía a Nado Ría de Ares celebrará a súa XXVI Edición

As inscricións abriranse mañá, 5 de xullo, ata esgotar as prazas habilitadaspor esta vía.

O Concello anunciou a próxima celebración da XXVI Edición da Travesía a nado Ría de Ares, un evento que logrou consolidarse nos seus vinte e cinco anos de historia. A organización resaltou o seu enfoque popular en lugar de competitivo, co obxectivo de promover e fomentar a natación nunha contorna tranquila e agradable como a Ría de Ares.

Estímase que ao redor de 100 a 120 nadadores participarán na competición, que se levará a cabo o sábado 22 de xullo ás 18:00 horas. A Concellería de Deportes expresou o seu agradecemento ao Club Natación Ferrol e a Serviocio pola súa colaboración e apoio na realización desta iniciativa.

En canto ás categorías, manteranse as mesmas do ano anterior, nas que se incrementara o número de categorías por idades, procurando que os competidores se atopen dentro dun rango de idade aproximado e brindando máis premios e podios. Como en edicións anteriores, entregaranse trofeos aos gañadores absolutos tanto en categoría masculina como feminina, así como ao nadador ou nadadora máis nova e ao máis veterano. Na categoría popular, que non conta con podio, entregaranse medallas a todos os participantes.

Na zona de avituallamiento, proporcionarase hidratación, froita fresca e bebidas quentes para aqueles participantes que o desexen.

Ademais, infórmase que as inscricións para a XXVI edición abriranse mañá, mércores 5 de xullo, a través do sitio web municipal (www.concellodeares.gal) na sección correspondente. A organización tamén poñerá ao dispor dos interesados 25 prazas o mesmo día da proba, as cales se asignarán por orde de inscrición na Rampa Grande de Ares (posto de socorrismo) de 16:00 a 17:15 horas.