Ares duplicou este verán o número de visitantes en comparación co ano pasado

Os datos emitidos pola Oficina de Información Turística (OIT) arroxan unha tendencia de aumento constante nas últimas tres anualidades, mantendo a tipoloxía de turismo da localidade: público nacional que valora a comodidade e a seguridade.

Os meses de xullo, agosto e setembro de 2022 sáldanse cun total de 1402 visitantes acudindo á OIT, 744 persoas máis que en 2021.

A Oficina de Información Turística (OIT) municipal vén de facer público o seu balance do verán; uns resultados que actúan coma parámetros para medir o pulo do turismo en Ares e que permiten obter unha panorámica da situación poscovid-19 no período estival.

Coa mirada posta nos tres últimos meses, a Oficina de Información Turística recibiu 468 visitantes en xullo, 806 en agosto e 128 en setembro. En total, preto de 1.400 persoas que chegaron ó punto informativo para satisfacer as súas necesidades sobre o municipio e a súa riqueza turística.

Poñendo os datos en contexto cos mesmos meses de anteriores períodos, Ares certifica un incremento sólido de visitantes á OIT: o verán de 2020 saldouse con 395 visitantes, o de 2021 con 658 e, agora, péchase o exercicio estival de 2022 con 744 persoas máis ca anterior anualidade.

Lucía Blanco, concelleira de Turismo, aproveitou a publicación do balance para achegar a súa análise: “recibimos os datos de crecemento moi positivamente, aínda que tamén é importante ver o aumento de servizos turísticos que temos: este verán puxemos en marcha as visitas ao Alboio de Quinín, reorganizamos os percorridos guiados no Mosteiro de Santa Catalina e puidemos desfrutar de Ares dende a costa, coas rutas de sendeirismo, e dende o mar, coas viaxes no barco M. Presas. Temos claro que natureza e patrimonio arquitectónico son dous dos nosos recursos máis relevantes”, finalizou.

No relativo ó Mosteiro de Santa Catalina, a Oficina de Información Turística estima en máis de 300 persoas o número de visitantes que decidiu percorrer un inmoble fundamental na historia local da península de Bezoucos. E no caso do Alboio de Quinín en Redes, principal novidade da campaña estival, achegáronse aproximadamente 130 persoas para coñecer a estreita relación do municipio coa migración e o mar.

A base do turismo en Ares: visitantes nacionais

A tipoloxía de turistas que desfrutan de Ares mantén unha tónica xa consolidada no concello: trátase dun perfil concreto, familias que valoran a comodidade da localidade e a seguridade das súas praias, e que proceden fundamentalmente de Galicia, Madrid e País Vasco. Dentro do territorio galego, as principais cidade de orixe dos visitantes de Ares son Ferrol, Narón ou Lugo.