Ares licita a adecuación do local de Seselle

As futuras obras de reforma do edificio, co obxectivo de habilitalo para usos sociocomunitarios, suporán un investimento de 290.000 euros, derivados do convenio asinado co Instituto Galego de Vivenda e Solo.

Os traballos mellorarán os teitos, a pavimentación do chan, o acondicionamento ambiental e a fachada, entre outros elementos da actual infraestrutura.

A Concellaría de Urbanismo vén de anunciar a licitación dos traballos que afectarán ao local con pista na área de Seselle, un edificio de planta baixa cun estado construtivo primitivo, pois os seus interiores están inacabados e conta con instalacións escasas. A futura intervención pretende crear no local un espazo para o seu emprego sociocomunitario, reformándoo e aproveitando a actual estrutura para a súa recuperación.

O orzamento para a súa execución elévase aos 290.041,24 euros, que serán postos a disposición primeiramente polo Instituto Galego de Vivenda e Solo, para que o Concello poida devolvelos ao longo de oito anualidades sen ningún tipo de xuros.

Esta fórmula de investimento vén dada grazas a que Ares é un dos 9 concellos de toda Galicia cuxos proxectos resultaron seleccionados para beneficiarse do instrumento de cooperación da Xunta. Os proxectos foron elixidos en función do seu interese e a credencial do cumprimento dos requisitos das regras fiscais esixidas (estabilidade orzamentaria, regra de gasto e déficit…).

A reforma deste edificio para usos sociocomunitarios outorgará un novo uso á estrutura, dispoñendo dúas salas de emprego múltiple e baños con ducha. Realizaranse traballos nas fachadas e no chan, no que se formarán pavimentos novos para todo o edificio, e mellorarase o sistema de acondicionamento ambiental. En esencia, será unha obra que reformará interior e exteriormente o local, deixando atrás o estado primitivo da actualidade.

Olimpia Marcos, concelleira de Urbanismo, afirmou que “Seselle non conta na actualidade cun espazo de lecer nin de xuntanza da veciñanza, e por iso consideramos fundamental recuperar este local, que tamén ten un valor simbólico. Era precisamente na súa pista onde se producían as festas populares da contorna; tiña un claro emprego social, deportivo e cultural”.

Os futuros traballos de reforma do edificio, segundo Marcos, “achegarán á mocidade, ás persoas maiores e á veciñanza en xeral de Seselle un lugar de referencia para o ocio, o lecer e o esparcimento”.