Coa programación do Nadal en pleno apoxeo, na Alianza Aresana percíbese moito movemento coa participación activa de familias, o persoal da biblioteca e os máis pequenos

Comparte esta nota de prensa

Un claro exemplo desta animada dinámica son os talleres de manualidades e decoración do Nadal, que encheron de alegría a nosa biblioteca municipal ao longo de toda esta semana.

Aquí compartimos algunhas imaxes das últimas xornadas!!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado