Comezan as obras de reposición da cuberta do Local de ensaio de Lubre “Gildo Illobre”

A concellaría de Urbanismo informou do inicio esta semana das obras que permitirán a renovación da cuberta. O custo total da reposición, que ascende a 21.417,98 euros, será financiado polo Concello de Ares e a Consellería de Territorio e Vivenda

A concellaría de Urbanismo informou do inicio esta semana das obras que permitirán a renovación da cuberta do edificio que alberga o local de ensaio“Gildo Illobre, situado no lugar Lubre.

O obxectivo desta intervención, tal e como sinalan desde a área municipal, é mellorar a estrutura do edificio e a súa integración coa contorna, en particular coa próxima igrexa románica, que é un importante monumento histórico e arquitectónico.

A cuberta actual do local de ensaio está en mal estado, composta por placas de fibrocemento con amianto que presentan fisuras, envellecemento e filtracións de auga, o cal afecta a súa aparencia e causa danos no interior do local.

As obras implican a demolición da cuberta existente e a súa substitución por tellas de cerámica curvas sobre placas de fibrocemento, que serán instaladas de maneira retranqueada para non ser visibles desde o exterior.

O custo total da reposición, que ascende a 21.417,98 euros, será financiado polo Concello de Ares e a Consellería de Territorio e Vivenda.

A concelleira de Urbanismo, Olimpia Marcos, destacou a importancia desta intervención como parte da rehabilitación integral do edificio, o cal é un espazo fundamental para Lubre. A edil destacou que ao longo do tempo realizáronse melloras no seu interior, instalouse un parque infantil e saudable nas proximidades, e melloráronse as fachadas. Con esta nova intervención, concluíu, búscase asegurar a calidade que este lugar merece e beneficiar á veciñanza que o utiliza.

Estímase que as obras terán unha duración aproximada dun mes, e espérase que unha vez finalizadas, a cuberta renovada mellore a estrutura do edificio e a súa integración coa contorna, enriquecendo o valor patrimonial e turístico da zona.