Do 11 de decembro ao 8 de xaneiro, a Biblioteca pon en marcha a actividade “Unha Mesa no Nadal”.

Comparte esta nota de prensa

Nestas datas tan especiais, a biblioteca municipal acaba de crear un apartado dedicado a libros temáticos de Nadal, especialmente deseñado para os máis pequenos/as. Nesta selección de títulos, poderás mergullarte en historias que capturan o espírito das festas, todos dispoñibles no catálogo de préstamos. Non deixes de botarlle un ollo e disfruta da maxia da lectura nestas celebracións!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado