Durante a xornada do xoves, 30 de marzo, e deste venres, 31, a nosa vila acolleu unha carreira solidaria organizada polo CPI As Mirandas!

Comparte esta nota de prensa

A rapazada de primaria e secundaria, dividida entre os dous días, percorreu o núcleo urbano para obter fondos que se destinarán a SaveTheChildren, a oenegué internacional que traballa polos dereitos dos nenos e nenas no mundo. Na actualidade, é un dos principais organismos que desenvolven programas vencellados coa saúde infantil, a nutrición, a atención en emerxencias, a violencia ou a calidade educativa en máis de 130 países.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado