Durante toda esta semana, o consistorio de Ares amosará sobre a súa fachada a cor rosa coma forma de conmemorar o Día Internacional da Loita contra o Cancro de Mama que se celebra mañá, mércores 19 de outubro.

Comparte esta nota de prensa

Con este acto simbólico, o Concello súmase ás reivindicacións que fan fincapé na importancia da investigación e de contar con diagnósticos precoces para combatir esta enfermidade. Tamén supón unha mostra de solidariedade coas persoas que o padecen e están no proceso de vencelo.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado