E mañá temos Entroido en Ares!!

Comparte esta nota de prensa

Inchables, área de xogos, minikarts, obradoiros de maquillaxe e antifaces, chocolate e orellas… todo iso e máis para pasalo ben xuntos, no marco da programación da Concellaría de Cultura.

As actividades desenvólvense na Praza da Constitución de 17:00 h. en adiante.  Xa sabes: non quedes sen sumarte á xa tradicional queima do entroido!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado