La Biblioteca Municipal celebró el Día de las Letras Gallegas de una forma diferente y muy creativa!

Comparte esta nota de prensa

Fue este lunes con el taller de lettering «El arte de dibujar las letras», dirigido al público de 8 años en adelante.

Los asistentes usaron fragmentos de autores en lengua gallega y dibujaron sus letras con la técnica del lettering, utilizando diferentes tipografías para crear obras artísticas y visualmente muy atractivas. Los resultados fueron espectaculares!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Hoxe conmemoramos o nacemento dunha das voces literarias máis importantes de toda Galicia, esa que iluminou a nosa cultura dende o século XIX e que aínda pervive na actualidade: Rosalía de Castro, a gran poeta e autora de Cantares Galegos. O Concello súmase ao Día de Rosalía que se celebra este 23 de febreiro e lembramos a súa figura, fundamental para comprender a identidade dos galegos e galegas!

El Ayuntamiento se suma al Día de Rosalía que se celebra este 23 de febrero y recordamos su figura, fundamental para comprender la identidad de